Ya kızlar dün benim kanamam oldu peceteyi doldurmayacak şekilde hatta pet falan da taktım gece olurum diye 1 damla bile gelmemiş şuan kanamam falan yok böyle olması normal mi 2 gündür adet olamiyorum adet gibi ama pembemsi geliyor sildikce bugün çatlatma iğnesinin 17. günü erken gebelik testi de yaptım negatif çıktı vajinamda ve kasıklarımda ağrı oluyor göğüslerim şişti kızlar