Kakulimmm Dayanamayacağım kadar ağır bir ağrım var ağlatıyor o denli. Sırtımın solundan vuruyor 34 haftaligim. Normal doğum nasıl oluyor. Sizce belirti mi akşam kotuydum 1 2 saate düzeldi. Şimdi yine başladı. Ilk bebeğim erken doğmuştu korkuyorum 😔😔😔
Satisati Kakulimmm canım süre tut düzenli geliyorsa doğum sancısıdjr farklı aralıklarla geliyorsa yalancı sancıdir her 10/8dskikada bjr ağrıyorsa bir doktora görün
Kakulimmm Satisati yok 10 dk da ağrımıyor. Dün gece başladı 1 2 saat hiç geçmedi. Sonra durdu. Akşam başladı. Oldum resmen ağlaya ağlaya ağrıdan. Sonra yine durdu. Şimdi yine başladı. Ama sanki bıçak atıyorlar. Yarim saatir bu şekilde. Kasımlarımda karnında bir şey yok. Sırtımdan geliyor. Arada da belime krapm giriyor
Satisati Kakulimmm doğum sancısı farklı bölgelerden girebiliyor genellikle kasık ve karından giriyor bebeği kontrol et ağrılar şiddetli ve bebek bir tarafta toplanıp taş gibi okuyorsa kontrole git
Kakulimmm Satisati bebegun bir tarafta toplandığını nasıl anlayabilirim. Sol tarafıma tekme atıyor sürekli. Ama sağ tarafım daha şiş gibi