Mervenr00 sl_bcx uygulamaya göre 6 ama inşallah sıfırlandktan sonra gelmez😂 bu sıcaklarda heryerim şişti ödem oldu doğurup hem bebeğimi kucağıma almak hemde biraz rahatlamak istiyorum ayaklarım fesfenaaaa😂😂
YaseminElbir Mervenr00 ay benimde 15 gün kaldı ayaklarım şiştikçe acıyor tek çare soğuk suya koyuyorum ayaklarımı bazende yürüyüş çok iyi geliyor hafifletiyor şişlikleri
Mervenr00 YaseminElbir bu sıcaklarda bana iyi gelen bişey yok henüz. Soğuk su rahatlatiyor ama indirmiyor şişliğini🥹
Gizem9688 Uygulamaya göre 73. Ama sezeryan olacak. O nedenle 39+0 da alirim dedi. Bebişkomuz beklerse 66 ❤️
TazeAnne02 sl_bcx doktorunuz kaçıncı haftada gün verdi en son 31+6 da gittim gün iki üç hafta sonra tekrar gel dedi. Bugün 35+0 oldum pazartesi muayeneye gidecem gün verir mi bende sezeryan istiyorum
12betul Benim yol uzun 210 gün ne zaman doğar diyenlere seneye diyorum 😂 hepinize sağlıklı doğumlar sağlıklı bebekler diliyorum 🥰
Selma2412- sl_bcx gün sayaaa saya oğluş 1 aylık oldu şükürler olsun sağlıkla kolaylıkla darısı sana canım ☺️🌸
sariniz13 sl_bcx 13 gün normal doğum bekliyoruz aşırı heyecan içindeyim biran önce gelmesini istiyorum