Kızlarrrr yardımınıza ihtiyacım var 😢 Hamileliğimin 2.Ayından beri uğraşıyorum artık canım çok yandığı için bıraktım 35 haftalık oldum parmağımda sivil vardı sonra hamileliğimin 2 ayında fatlettim makat bölgemde birşey çıktı diye cildiye ye gittim pürmüz gibi bir şeyle yaktılar düzenli gitmem gerektiği söylendi devlette sıra bulamadım özele gittim düzenli artık çok canım yanmaya başladı bitti seanslarım ama hala geçmedi internetten bakınca genel cerrahına gidin yazıyor başına gelen var mı? Fikir verecek? Hpv testleri falan hepsini oldum hepsi temi çıktı çok şükür ama artık varlığı rahatsız ediyor taharet almaya bile korkuyorum bulaş riski oluyormuş çnkü hayta doğumum bile sezeryan olacak