Kbrcan0033 Arkadaşlar yeni doğum yaptm bebegm 1 haftalık ama sürekli iç çekiyor bu normal mi başına bu durum gelen var mı
cLearQueen Kbrcan0033 ben daha dogum yapmadım ama bi hayal ettim kıyamadım cok da tatli olur.. oy kuzucuk… onemli biseyo yoktur Allahın izniyle cigerlerini gelistirir korkma
_almirasmom Kbrcan0033 kızımda hep yapıyordu daha sonra sıcramaları oldu uykuda herkes kundak yap dedı yapmadım 2-3 aya gectı hepsı
Kbrcan0033 _almirasmom ayy inşallah bilmiyorum böyle olunca kiyamiyorm sanki neyse geçer demek ki teşekkür ederim ❤️