Dilan33 Haftadayim gunde 8 9 bardak su tüketiyorum tuzdan ekmekten elimde oldugunca kaciyorum bacaklarimi yukariya kaldirip dinleniyorum ama hic bi sekilde gecmiyo ayakkabilarim olmuyo bacaklarima parmakla bastirinca resmen cukur olusuyo napacam bilen var mi
Leylaa16 Dilan33 korkutmak istemiyorum ama tansiyonunuzu olcturun. Ben yüksek tansiyon le preeklampsi olduğumu öğrendim. Sizin belirtiler vardi bende de. 32 haftamdayim 36 37. Haftayi doldurmayi bekliyoruz sakin ihmal etmeyin.
Mommieess Dilan33 8-9 bardak su tüketiyorsunuz idrar çıkışınız nasıl? Vücuda giren su kadar çıkan miktar da önemli. Tansiyonunuzu takip ettirin mutlaka. Ödemin sebebi bu haftalarda tansiyon kaynaklı olabilir.
omeragah Dilan33 Ozgemoms Allah var gam yok! O isterse herşey olur sağolun içime umut ışığı oldu inşallah hayırlısı olsun bizim içinde 🥹