Kızlar doğum yapalı tam 1 hafta oldu
Dikiş yerim çok ağrıyor hatta böyle ipler açılmış gibi geldi bana dökülmesi ilk haftada normal mii bilen varmı . Doktor kontrolüne nezman gittiniz kendiniz için bu arada yakınlarda doğum yapan biri varsa yardım edebilir mi .