Kızlar betam sırayla
8.92
13.96
116
73
Bu şekilde kimyasal olduğunu düşünüyorum ama sol kasık ağrım çok var 10 gündür de kahverengi lekelenmem var dış gebelik falan okudum öyle olabilir mi çok korkuyorum bu değerlerle dış gebelik olsa bile sıkıntı yaratır mı lütfen bilgilerinizi aktarın çok korkuyorum kötü bir şey olacak diye