MelekAnnesi52 Eskili benimde 6 idi 3.89 da şu an dozunu yükseltti doktorum 15 günde bir gidip kan veriyorum
Busra_bugraaa Eskili benimde öyleydi canım 7 ye çıkmıştı hatta ilaçımı düzenli kullandım bi de doktorum ilacın dozunu yükseltti düştü çok şükür 1 lerde şuan 26+3 haftalığim 😊 ilacını sabah aç karnına düzenli kullanırsan düşer seninde
Eskili Rabbim hepimize şifa versin.İlk gebeliğimdede toksoplazma vardı cok korkular yaşadık şimdide böyle bir sıkıntı olunca korktum açıkcası ama korkulacak bişey degl sanrm