BuketErkan 2 hafta geride ve kalp atışı vajinal ultrasonda zayıf şeklinde duyuldu. Böyle olup sonradan düzelen annelerimiz var mı😔 kendime umut arıyorum
Guzelanne56 BuketErkan bu bır sorun degıl kı duzelsın neden uzuyorsun kendını? Gerçi ilk gebelıgımde de bende öyle korkmuştum son adet tarihi ıle ultrason uyumsuzluğu çok normal yumurtlamanız beklenenden daha geç olduğu zaman geç döllenme oluyor ve ne kadar geç döllenme olduysa ultrason ile sat uyumsuz oluyor 5+6 haftada da kalp sesını duymanız bıle zorken zayıf duyulması da çok normal benım ilk bebegım 10 gün gerideydi geç döllenme olmuş 8. Hafta gibi doktor sistemden son afet tarıhımı ılerı atmıştı onu söylüyordum uyumlu oluyordu size de öyle olacak muhtemelen, 5+6 da ben bebegı bıle gorememıstım siz kalp sesını duymuşsunuz masallah sevinin bence zaten kalp sesı ilk hafta çok tiz duyulur. 2. Bebegıme hamıleyım kalp sesını 7. Haftada sanki masayı biseyle cızermıs gıbı duyuyorduk 8. Haftada net duyduk uyumsuzluk da çok normal hemen hemen çoğu gebe uyumsuzluktan korkuyor ve 10 gün sonra bı bakıyorlar geç döllenme ilk hafta yaşanan uyumsuzluk sızı korkutmasın haftaya bı daha gıdın egerkı bebek 6+6 olmuşsa bılın kı geç döllenme doktor sat düzenler
E_Duha BuketErkan bendede bi hafta fark vardı doktorum gec döllenme olmuş dedi kötü bişey mi dedim hayır satı değiştircez sorun olmaz merak etme dedi yani üstelik 5. hafta erken hem kötü düşünmeyin ben 7+3 de bebeğide kalp atısınıda gördüm çok şükür 22. Haftamdayım 🌸
Zehra_ulgr3838 BuketErkan bebek geç döllenmiş bunda bişey yokki bence evham yapıp kendinizi üzmeyin sağlığı yerindeyse sorun yok kalp atisida ilerleyen haftalarda net duyulur inşallah sizde rahatlarsiniz
BuketErkan Guzelanne56 çok teşekkür ederim yorumunuz için. İçimi o kadar rahatlattınız ki doktor pazartesi günü tekrar çağırdı. Normal ultrasonda birşey gözükmedi kese gözüktü doktor sağlıksız gebelik olabilir dedi vajinal bakalım dedi sonra bebeği gördü hareket var dedi sonra kalp atışı da var gibi ultrason bölümüne gidin orda duycaksınız dedi gittik kalp atışı zayıf var dedi. Dört gözle pazartesiyi bekliyorum çok korkuyorum
Guzelanne56 BuketErkan 5+6 da sadece karından kese gözükür bebek genelde 6-7 haftalar arası ancak gözükür kalp atışı genelde bebek gözüktükten 1 gafta sonra gözükür hemen kese bakmakla sağlıksız demelerı bı acayip daha yeni 6 haftalık olacak bı bebek ıcın hepsını karından görmek ıstemek sacmalık doktor olmadığımız halde biz bıle bılıyoruz bunlar dıplomayı nerden alıyorlar anlamadım
BuketErkan Guzelanne56 konuşmaların çok rahatlatıcı ya Allah razı olsun. Dünden beri perişan haldeydim daha önce de bi kaybım oldu içim korku doluydu senin yazdıklarınla daha iyi hissediyorum kendimi. Teşekkür ederim
bb-belkis BuketErkan ayrıca bende de rahim tersliği olduğundan keseyi görememişti, alttan istedi daha panikleyince dr kan ile betama bakmayı önerdi, sabırlı olun haftaya gelin dedi sizde panik yapmayın, sadece bizler acele ediyoruz sabırsız anneleriz galiba ☺️
Guzelanne56 BuketErkan rica ederım ne demek olan bu geçmişi kafanıza takmayın aynı şeyler bır daha olacak dıye bısey yok alt tarafı geç döllenme bebişi annesi ❤️
bb-belkis Bu sanıyorum normal +2 sonuna ekleniyor diye biliyorum, 40+2 ordan geliyormuş, ben de 8. Haftamdayım, hiç bir şey bilmiyorum ama araştırmalarımda ve bana böyle bir bilgi aktarılmıştı.