gizemvatanseverbal Kızlar göğüs ucu hassasiyetim çok fazla, lanoninli kremler kullanıyorum ama bana mısın demiyor. Ne önerirsiniz? Sütümde pek gelmediği için azcık gelen sütümle cebelleşiyorum zaten :( gümüş kapak, kalkan, krem herşeyi kullandım bana mısın demiyor..
GmzAvc23 Tahinin üzerinde biriken yağı çok iyi geliyor diyorlar deneyenler çok etkili olduğunu söylüyor inşaAllah bi an önce şifa bulursunuz