Kızlar ilk gebeliğimi 36 haftada yaptım hic bir riskim yoktu vea erken dogurma tanım aniden sancılarım tutu ve serum takmalarına vajinadan ilaç vermelerine rağmen 4 cm acıklık ile sancılar durmadı nisan geldi kızım dogdu solunumu yüzüden 2 hafta küvezde kaldı cok şukur şimdi 26 aylık sağlıklı bebeğim şuan 31 haftalık hamileyim oğlumuz olacak inşaAllah agüstos 20 23 doğuracaksın dedi doktor ama ben endişeliyim acaba yine erken doğururmuyym oğlumuda benim gibi olupta 2 bebeği fazla taşıyan varmı 🥺❤️🩹