_Mucize2_ bence normal çok da kilolu bebek iyi değil normal doğumu zorlaştırır bence kafanıza takmayın genetik faktörler belirliyor birazda mesela bende şeker var diyet ve insülin vuruluyorum doktorum çok dikkat et bebek cok kilo almasın diye uyarıp duruyor