Kontrol amaçlı gelmiştim nstde sancı çıkmamıştı doktorum alttan muayene edince 5 cm açıklık olduğunu söyledi bebeğin kilosundan dolayı haftaya gel suni verelim dedi bende hocam bugün bi baksanız belki doğururum dedim öyle baktı açılmama suni sancı verildi 12 buçukta doğuma girdim 1:55 öğlen saatinde bebeğimi kucağıma aldım kilosu 3840 doğdu kafası biraz zor geldi zorlandım ıkinirken ama sonu güzeldi herseye unutuyorsun suni sancıyı çok yemedim çok şükür açılmam hemen devam etti doktorumdan Allah razı olsun ❤️