Selam kızlar nasılsınız iyisiniz inşallah 🙏🏻 sizlere pozitif sezeryan hikayemle geldim 🥹💖 normalde perşembe günü planlı sezeryanım vardı kendimi ona göre hazırlamıştım çarşamba günü saat 10 gibi uyandım su içmeye üstümde ağırlık hissettim ama uyku sersemi diye pek anlayamadım meğer nişanım gelmiş 11 de uyandım lavaboya gittim bir parça düştü ve nişanım geldi doktorumu aradım sancın varsa gel dedi yok dedim bende sancım akşam 5 buçuk gibi olunca ani sancılarım başladı ve hastaneye gittim alttan muayene ve nst sonucu sancım ve açılmam vardı direk yatış verdiler ama yemek yemiştim su içmiştim 5 te yatış verildi akşam 9 da ameliyatta alındım :) o bekleme süreci çok heyecanlı elbise getirdiler ilk sonra damar yolu açtılar hemşireye yalvardım yeter diye en çok damar yolum acıdı 🤕 sonra akşam tam 10 da ameliyata aldılar beni sırtıma vurulan iğneyi hissetmedim sadece elektrik çarptı dedim tamam dediler sonra sıcaklık hissetim ve yatırdılar beni hemen batikonla vücudumu temizlediler ben hissediyorum dedim sadece dokunuşu hissediyorsun dediler gerçekten de öyle oldu doktorum geldi ve hemen başladı ameliyata o ara sondam takılmış 🤷🏻♀️ bir kaç çekiştirme hissediyordum ama napıyorlardı anlamadım sadece midem bulandı dedim başımda duran erkek hemşire karnıma baskı uyguladı ve bebeğin sesini duydum ağlamaya başladım tansiyonum çıktı ve sakinleştirici yapıldı bebek 10:07 de çıktı ben ondan 25 30 dk sonra odama çıkarıldım ve bir defa tek kustum aç olmadığım içindi ilk ayağa kalkışım hiç denildiği gibi organlarım yere düşmedi kendim kalktım ve kendim bebeğe baktım ağrılar hemşire gelip kanamaya baskı uyguladıgı için oluştu onun dışında hiç ağrım olmadı 👎 ve hoşafsız bir şeysiz gazımı çıkardım idrarırımı yaptım şuan evimdeyim bebeğim yanımda ağrım adet sancısı dışında bir şey yok korkmayın heyecan yapmayon yeter 🥰 uzun oldu özür dilerim