Melikemrvvv gerçekten ağrı geçiyor bebeğini normal yada sezaryen yap hiç fark etmiyor onu alıp emzirmeye başladığından iyileşiyorsun ben ilkine normal yaptım direkt göğsüme koydular o an kuş gibi hafiftim herşey gecmişti ikinci sezaryen oldu çok ağrım varken bir anda bebeğin kıyafetlerini istediler giydirip getirdiler çok ağrım var tutamam dememe rağmen direkt memeye yapıştırdılar tamam bırakın ben emziririm dedim ağrım yok olmuştu bebeğimi portuna koyunca ağrım oluyordu alınca geçiyoordu mucize birşeydi şuan dikişlerimin üzerinde totosu var emziriyorum ağrım yok ama yorgan değdiği an gözümden yaş akıyor