Zseda Rica ederim 🌸 Evet yolun sonuna geldik artık doğsun istiyorum bu sıcaklar gün geçtikçe daha da ağırlaşan gobus ve ayak şişmesi Ah ah 😀🤦🏻♀️ hafif belden kasıklara doğru ağrım var inşallah sancıdır ve inşallah da bu gece hastahane yolu görünür 🥰🌸 Rabbım sizinde bebisinizi sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🐣🌸