En baştan hiçbir ayrıntıyı atlamamak için hemen yazmak istedim belki isteyenlere umut olurum. 17 Haziran sabahı iç çamaşırımda ıslaklık hissettim 40+2 olduğum için şüphelendim suyum sızmıştır diye kontrole gittim muayene yapıldı ve suyun değil rahim ağzı yumuşadığı için akıntılar fazlalaşmış dendi eve geri geldim. O gün aşırı derecede yürüdüm nöbetçi doktor vardı ve hiç açıklığım olmadığını söyledi moralim aşırı bozulmuştu eve yürüyerek geldim oldukça uzak olmasına rağmen ayaklarım şişti davul gibi oldu. Eve geldim başladım squat falan yapmaya sıcak suya oturdum yarım saat kadar. Tarçınlı su ve adaçayı içtim. Neyse ama umudum kalmamıştı suni alcam diye aşırı korktum Meryem süresi dinledim namaz kıldım uyudum. Gece 3 te sanki altıma kaçırıyormuşum gibi ıslandım kalktım üstümü değiştirdim ped taktım tekrar ıslandı böyle 4 kez değiştirdim ama aşırı bir sancıyla uyandım öyle bir sancı yok. Gittim duş falan aldım sancılar devam ediyor 10 dk da bir düzenli sancım var anladım doğum başladı. Sancıları pilates topuyla karşıladım bu sırada doktoruma yazdım tatildeydi ama doğum başlarsa hemen geleceğini söyledi canım doktorum ssvd olduğu için özel olarak bulmuştum zaten Pendik Medipol Aytakin hocam onu çok seviyorum iyi ki tanıdım🌸🌸🌸 neyse sabah 7 oldu eşimi uyandırdım kalk anneni al gel çocuğun yanında kalsın hastaneye gidelim diye aldı geldi hastane çantalarımızı aldık çıktık gittik hastaneye varır varmaz benden bir su boşaldı ki sormayın hemen tuvalete gittim peçeteleri doldurdum tutamıyorum. Çıktık muayeneye beni muayene eden nöbetçi doktor vardı yine aynı suratsızlıkla alttan muayene yaptı açıklığın 2 cm diye nst çektirdik sancılar düzenli 4 dkda bir geliyo ama çok fena hissediyorum 45 lerde falan bu arada ama ben kıvranıyorum resmen nstyi çektirirken ağlamamak için zor tuttum kendimi ayaktayken çömelme pozisyonuna nefes egzersizleri yaparak daha iyi karşılıyordum çünkü. Sonra ebe geldi Reyhan ebe canımın içi Allah ondan razı olsun bin kere. Her sancım geldiğinde beni oturttu belime masaj yaptı. Durumu doktoruma bildirdi eve gitsin evde çeksin sancılarını dayanamadığında hemen gelsin ben de gelcem dedi. Neyse ben eve gittim arabada çok fena oldum sancılar geliyo otururken aşırı zordu. Eve geldik sıcak suya oturdum 1 saat boyunca çıktım pilates topunda zıpladım sancılar geldiğinde sancı geçince daireler yaptım. Activating labor doğum hareketlerini yaptım 2 set. Ama çok canım yanıyordu sancılar geldiğinde sabah 8 de eve geldik kahvaltı falan yaptık saat 1 de sancılarım artık 3 dkda bir geliyordu dayanamıyordum doktoruma haber vererek geçtik hastaneye. Yatışımı yaptılar Reyhan eve yine aynı sabır sükunetle beni karşıladı önlüğümü giydirdi geçtik alttan muayeneye sancı geldiğinde bakması gerekiyormuş Allahım en dayanılmazı oydu acıdan delirdim. Neyse muayene oldum 3-4 cm kadar dendi bende bir moral bozukluğu oldu nasıl yani diyorum yaa bu sancıya bu kadar mı açıklık. Geçtik odaya beni duşa soktu bazı hareketleri gösterdi yaparken çok zorlanıyordum ama oturarak sıcak suya girdiğimde uyku bastırdı delircem uykudan. Epidural verebiliriz dediler ben bebeğimin kalp atışlarını etkiler diye istemedim açıkças almadım bir an önce geçsin istedim. Eşime yalvarıyorum nolur beni uyutun diye uykudan deliriyorum sanki takatim kalmadı artık saat 2 buçukta falan tekrar açıklık kontrolü yapıldı 5 cm olmuş aktif süreç başladı dedi ebem artık daha hızlı ilerliycez oturmak yok dedi pilates topunda oturuyorum falan ama dayanamıyorum artık uykum var eşim başladı sezaryene alın demeye ağlıyor resmen halime çok değişik bir şey. Yok dedim ben istemiyorum buraya kadar geldim bu doğum yapılacak. Az kaldı diyor ebe yalvarıyorum az kaldı doğru söyle nolur diye az kaldı çok az bebeğine kavuşacaksın diyor sürekli. Neyse beni tekrar duşa soktu sancıları birlikte karşılıyoruz benim bu kadar zorlanmamın sebebi bu arada sancıların saatlerdir 2 dkda bir gelmesi dinlenme aralığım yok hiç normalde böyle değilmiş korkmayın çoğu kişi hissetmiyor bile dediler. Ben dualar ediyorum içimden sürekli sümmessebile yesserahu ve ya hannan çekiyorum evde de Meryem suresini açtım. Neyse duştan çıktık nst çektik her şey güzel açıklık kontrolüne gittik artık yapamycam diye ebemin ayaklarına kapandım yalvarıyorum sezaryene al beni yalvarırım diyorum hayır yapabilirsin nolur pes etme bak belki tam açıklık olmuştur dedi saat 4 buçuğu geçti bu arada. Son bi gayret nolur dedi onun hatırına yemin ederim yoksa vazgeçmiştim. Bi kontrol bana gözleri dolu dolu gönül açıklık 9 cm olmuş bu son kontroldü bebeğin geliyor dedi ağlıyorum ama inanmıyorum neyse odaya geçiyoruz bana artık ıkınma hissi gelmeye başladı. Tuvaletim geldi dedim oturdum odanın ortasına çömeldim yani kendimi tutamıyorum dedim yap hiç korkma dedi ıkınmayı gösterdi tuvaletimi yaptım sanırım dedim hiç sorun değil istediğini yap dedi. Bu arada içimden bi ağırlık aşağı indi hissettim bebeğin başı geldi dedim inanmıyo tabi keşke bu kadar çabuk olsa dedi yatağa aldı beni baktı gerçekten bebek sadece 2 ıkınmada başı görünüyor inanamadı hemen hızlıca doktorumu aradı doktorum gelene kadar doğum setini hazırladılar ben kendimi tutuyorum yoksa bebek gelecek hissediyorum ıkınmaktan korkuyorum neyse doktoru bekleyemeyiz dedi doğum pozisyonu aldırdı bana hemen yatağımda o sırada güneş gibi parladı doktorum geldi yetiştim gönül bitti merak etme dedi baktı saçlarını görüyorum hadi şimdi beni dinle ben ne dersem onu yap dedi ben ağlıyorum bitecek mi diye doktorumun da gözleri dolu dolu gülerek bitiyor çok iyi dayandın hadi son bu dedi son gücünle ıkın dedi ıkındım bebeğimin kafası çıktı dur ıkınma öksür dedi öksürdüm Allahım aşırı bir yanma hissiyle nasıl bir rahatlamaydı o ya Rabbim bu nasıl bir mucize. Sanki o sancıları ben çekmedim bitti hepsi bebeğini yakala dedi aldım kucağıma tuttum ellerinden sıcacık yumuşacık yazarken bile ağlıyorum doktorum da ağlamaya başladı başardın dedi başardın sen yaptın bak eşim bile inanmıyordu bana herkes olumsuzdu kaç kez ağlayarak gittim doktoruma her seferinde yapcaz dedi olumlu hikayeleri anlattı bana. Eşime kordonu kestirdi o da ağlayacak nerdeyse hayatımda duyduğum en güzel 2. Sesti ilki kızımın bu da oğluydu. Plesentayı çıkardı onlar inanın hiç zor değil yırtık falan var mı diye baktı sıyrıklar var sadece tek dikiş atcam dedi ama 3 dikiş oldu uyuşturdu zaten hiç hissetmedim bile. Sonra duşa soktu beni ebecim abdest aldım giyindim oğlumu emzirdim. Bu bir mucize biliyor musunuz yine olsa yine yaparım harika bir deneyimdi. Şimdi kızımı uyuttum oğlum yanımda uyuyor sütüm henüz tam gelmedi mama desteği veriyorum enjektörle ve bolca emziiruorum göğüslerim yara oldu tavsiyesi olan varsa alırım her şeyi deniyorum süt olmadığı için. Hiç korkmayın bizde o güç var yaptığınızda anlayacaksınız herkese kolay doğumlar nasip olsun amin dua ediyorum bebek isteyenlere ve hamile olanlara kendinize inanın sadece❤️ 17.01 de kucağıma aldım son olarak merak eden varsa