Mervekaram22 valla benım kızım down sendrom lu 14 aylıkken alttan ıkı dıs patlak verdı grıp oldu ama ateşlenmedi ordan anladım bısı oldunu cunku kızım genelde hep ateslenır dı hastada olsa .. cay kasıgıyla yoğurt verırken kasıga tık tık vuruyordu 🥹 sonrakı gunler hep huysuzdu asla uyumuyor uykumu mahvettı hala daha oyle yarısı cıktı daha yarısı cıkmadı 🥹