YgmrKck bebek nasıl geliyorsa ve siz nasıl rahat ediyorsanız sezeryan oldum çok normal istiyordum nasip değilmiş arkadaşım normal oldu çok kesi ve yırtılması olmuş keşke sezeryan olsaydım diyor ama normal doğumda orası iyileşiyor dikiş kaybolup gidiyor bişeyin kalmıyor ama sezeryanda hep bi yara izi seninle var oluyor ki ikinci üçüncü çocuk vs sonraki çocuklar da riskli oluyor 🤦🏼♀️