Ande1903 merhaba progestan düşüklüğü varmi bilmiyorum bende ama hamielleigin başında benimde düşük riskim vardı kese herkesin yan duran yumurta gibiyken benim kese dik yumurta gibiydi kanamal bölgeler vardı ben basindan belli progestan fitil kullaniyorum. 20 haftaya kadar kanama yaşadım sonra kesildi 23 de tekrar kanamam oldu 3 defa progestan igne vuruldum sonra tekrar fitile başladık. Şuan iyiyim ama Dr yatmamı öneriyor iş yapmak ayakta kalkmak yukarıya uzanmak merdiven çıkmak çok fazla yürümek yasak dedi biraz iş yapar ayakta kalırsam ağrım oluyor şuan 33 haftaligim çok şükür kanamam yok ama dediğim gibi yatıyorum hep ağrım olunca kanamam oluyor