Kardelen120o Hastane icin kendinize ne aldinız ne alcagami bilmiyorum bebisi tamamladim kendim kaldım hastanede ne lazim oluyo
RumeysaRumi Merhaba pijama takımı, gecelik sabahlık takım, göğüs pedi, iç çamaşırı , lohusa kilodu ,ped, kişisel eşyalar(diş firca ,tarak,toka,deodorant vb.) terlik benim İlk cocugumda kullandiklarim.
Seyma-10 Pijama takımı terlik depend tesettürlüysen tülbent kâğıt havlu ıslak mendil kolanya yedek iç çamaşırı ben bunları Koydum ikinci doğumum olucak ilk doğumum da bunlardan başka bişey kullanmadım hatta depend kullanınca iç çamaşırına gerek kalmadı bile