Kızlar bebeğim 1 haftalık olacak sezeryan oldum ama gerçekten hiç korkuttukları gibi değil, sonrası daha zor oluyor bence duygusallık endişe korku yetememe duygusu, sık sık ağlıyorum sütüm var ama mememi tutmuyor bazen tutuyor bazen tutmuyor mecbur sağıp veriyorum bu da beni stres ediyor şükredecek çok şeyim var biliyorum ve yalnız değilim bunu da biliyorum ve benim gibi olan herkese sarılıyorum burdan kocaman🫶🏻