Miniktosbaa Betuulll1 hacı şerif ten yaptırdım şiddetle tavsiye ederim bence hacışeriften yaptırın çok memnun kalırsınız 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
Seyma-10 Magnet yaptırmadım gereksiz geliyor ama çikolatayı trend yoldan aldım etikette yaptırıp süsledim daha uyguna geldi ilk çocuğum da çikolataatolyesinden almıştım güzel ama aşırı pahalanmış daha fazla adette yarı parasına mâl oldu