ekimannesi_ Merhaba bu hastane için lazer dikiş atıldığını duymuştum fakat bugün hastanedeyken 2 kişi dikiş aldırmaya gelmişti bilgisi olan var mı? Herkeste farklı mı yoksa gerçekten normal dikiş mi atılıyor?
3_oglan_annesi ekimannesi_ o dikiş sanırsam sağ ve sol tarafta biten yerlere atiliyo kuzenimde gitmişti dikiş aldrmaya üç kisimlrda varmış sadece
Msydn6 ekimannesi_ 3 yıl önce sezaryen oldum orda estetik dikişti lazerliydi yani yapıştırma dikiş oluyor sonrasında dikiş vs aldırmadım ben şimdi yine oraya gidiyorum
ekimannesi_ Valla dün 2 kişiyle konuştum ikiside elle diktiler dikiş aldırmaya geldik dedi bende şaşırdım