Senayemre bende 39 u hiç görmek istemiyorum😂
Sabırsızlanıyorum Bi taraftanda erken doğum riskim vardı ama 32 oldum artık korkular gitti heyecan başladı
Bebişde sağlıklı herşey normal Bi sıkıntımız yok çok şükür
Bende 8 aylık doğmuşum zaten annem diyo kızında sana çektiyse heran valizin kapının önünde dursun diyo😅