kardelen54 bebek bezi, çocuğunuza bağlı oluyor. Bazılarına Prima bile alerji yapıyor. Bize Prima ve sleeppy harici olmadı. Primanin bazıları sızdırdı ama premium çare olanlar süperdi ki en pahalilari zaten. Sleeppy hep külot bez kullandım. Çok rahat ettim çünkü bebeğim yaramazdi.cirtli bez bolaliyordu. Stok çok yaptım ben ama tavsiyem 1 no çok olma. Az kullaniliyor