G-10 ya bende de aynı kaşık ağrısı vajina baskısı bel ağrısı elim kolum uyuşuk tutmuyor resmen bende kendimi halsiz bitkin hissediyorum birde vajina da sancı var arada girip çıkıyor dinlenince de geckiyor bu söylediğim ağrılar galiba agirlastim artık çocuk baskı yapıyor sanırsam rahime de