5+0 gebeyim. Geçen hafta kasık ağrım var diye doktor progestan yazmıştı. Yerleşme kanaması hariç hiç kanamam olmamıştı. Şimdi normal akıntımla birlikte nokta nokta sanki kurumuş kan gibi kan lekeleri var. Dün de vajinal muayene olmuştum. Onunla ilgili olabilir mi ya da neyden dolayı olabilir bir fikri olan var mı?