Sssbbbs Arkadaşlar merhaba, Nisan ayında kimyasal yaşadım ilk gebelikti. Bir adet geçirmek istedim ve bu ay denemiştim ama regl oldum. Kimyasaldan sonra ne zaman kaldınız ne yapmam , neye dikkat etmem gerekli sizce 🥲
cinayy Sssbbbs benim doktorum 1 adet döneminden sonra hamile kalmanda bir sakınca yok demişti ama sen yine de bi doktoruna danış
Srp53 Sssbbbs martta geçirdim geçen hafta hamile olduğumu öğrendim bir ay korundum Nisan ayında olmadı mayısta olmuş
Senmsii Sssbbbs Eylül ayında kimyasla geçirdim Kasım ayında 1 aylık hamile olduğumu öğrendim yani tam 1 ay sonra hamile kalmışım ve adet gormedim sadece düşük kanamam olmuştu. Çok şükür şuan 34+2 olduk. Darısı başına 🙏
Sssbbbs cinayy bana denemeye devam et sıkıntı yok dedi ama ben yine bir adet görmek istedim haziran da denedim ama oluşmadı maalesef🥲
cinayy Sssbbbs toparlanma sürecidir ben de 3 ay sonra hamile kaldım stres yapma sakin ol vücudun en doğru zamanı belirleyecektir 🙏 akışına bırak rabbim gönlüne göre versin inşallah
Sssbbbs Srp53 siz özel bir şey yaptınız mı ilaç kullanımı vs acaba yanda dikkat etmem gereken bir şey var mı
Srp53 Sssbbbs hayır kimysaldan önce bir düşüğüm daha vardı gebe kalmakta problem yaşamadım ben hiç. Emin olun bir kez kaldıysanız yine kalacaksınız stres yapmayın sadece. Ovulasyon testlerini kullanabilirsiniz. folik asite de devam edin.
Sssbbbs Srp53 ovülasyon kullandım ilk denemede hamile kaldım insan oldu yine hemen olur diye umuda kapılıyor maalesef ☺️ sizde inşallah sağlıklı gebelik yaşarsınız kucağınıza alırsınız🙏
Srp53 Sssbbbs benim ilki hemen olmuştu kalbi durdu kimyasal olan denemenin üçüncü ayında oldu bu da ikinci ayda yani değişebiliyor ben de moralimi bozuyordum sürekli. Ama sağlıklı çatlama bile olsa o ay gebe kalma ihtimali yüzde 25. Moralinizi bozmayın tez zamanda güzel haberlere inşallah 🙏 teşekkür ederim 🤩🌸