Sevil1996 ilkler bir başka oluyor çok korkuyorsunuz ama hiç korkulacak bişey yok güzel bı doğum gecirinki aklınızda güzel kalsın sezaryeni uyusmayi sonrasını yürümeyi atın kafanızdan pazartesi minik arkadaşınıza kavuşacaksınız annelik bir başka o kadar güzel o kadar kutsal bı süreç ki heyecanlandım sadece kormayin o jadar çok insan anne olmayı istiyor ki bu uygulamada gördüm çoğunu afedersiniz nasıl iskiliye girsem hamile kalırım diye sorani bile gördüm bı umut arıyor herkes ve siz o umuda pazartesi kavuşacaksınız rabbim sağlıkla kucağına alıp evine gelmeyi nasip etsin inşallah 😍