Neslihankrhmt En başından beri özel hastanede muayene oluyorum şu anda 20 bin TL diyor hastane benim doğum Eylül gibi görünüyor o zamana da zam olursa bizi biraz zorlar gibi,destek olan da yok herşeyi kendi başımıza yapıyoruz,bu şekilde yapan var mı kızlar
BerivanLina Neslihankrhmt nerde oturuyorsunuz . Benim kuzenim 10 yil sonunda tup bebekle hamile kaldi kontrollerini ozelde yapti dogum pahali oldugu icin mersin sehir hastnesinde dogurmayi dusunuyor. Butcenizi asarsa tabiki devlette yapabilirsiniz. Normal dogum mu sezeryan mi
hunilimom Neslihankrhmt devlete gidip en azından 3-4 kez kontrol olmanız gerekiyor yoksa bazı hastaneler risk almak istemiyor normal devlet hastaenleri ama.kadin doğum hastanesi felan varsa onlarda doktor olduğu için nöbetçi kabul ediyorlar
Nuryzcccc Açıkçası bende öyle yapmayı düşünüyorum hem artan fiyatlar hem de özelin her şartta sezeryana zorlaması beni buna sürüklüyor ama ben birkaç defa kaydım bulunsun diye devlete gitmiştim tabi ayni hastanede yapmam gerekiyor mu onu bilemen