Normalde adetim düzenlidir korunmayı bıraktığımdan beri 2.03 gün oynuyor geçen ay eşimle bütün kontrollerimizi yaptırdık temiz çıktı ve beş gün önce regl oldum takvime göre ve bu ayda şükürler olsun ki reglime altı gün kala pozitif gördüm yani dün ve akşam hemen kan testi verdim 297 çıktı çok endişeliyim önümüzdeki Salı doktora gideceğim içim içime sığmıyor benim gibi olan anneler var mı