İyi akşamlar kızlar, hamileliğimin başından beri olması gerektiği gibi beyaz renkli akıntım mevcut. Bugün lavaboda 4-5 cm parça şeklinde kıvamlı hafif kahverengimsi akıntı gördüm peçetede. Normal midir yaşayan var mı? Her zamankinden farklı olduğu için endişelendim açıkçası. Cumartesi de doktor kontrolüm var bir an önce gelsin istiyorum