Oksuruksurubu En erken adet belirtisi ne geçen ay 38. Günde adet oldum. Ama 25 mayısta adet oldum. Test yapmak için 25 haziranın geçmesinimi beklim 38. Günün geçmesinimi
sutlukahve_ 25 haziranda olman gerek normal şartta ama düzensiz olduğu için 10 gün gecikmeyi bekle öyle test yap bence kesin olsun
sutlukahve_ Oksuruksurubu 10 gün gecikmeyi bekleyip test yapman daha iyi boşuna stres de yapmamış olursun