Merhabalar. 36. Haftamdayım.
İlk doğumun zorunlu ve acil olduğu icin genel anestezi ile olmuştu. Buda sezaryen olacağı için kaygılarım var. Spinal olmayı çok istiyorum ama içim Bi tuhaf olur bayılırım falan diye korkup genel anesteziye kayıyor gibiyim.
Semra İnmez e takipliyim. Önünüzdeki hafta randevum var gün ve anestezi şeklini sanırım o zmn konuşuruz. Kafamdaki soruları sormak istiyorum .
Yakin zamanda sezaryen doğum yapan vat mi bu hastane de ve bu doktora ?
Hastanede kaç gün kalınıyor ?
Hastane neleri temin ediyor ihtiyaç duyduğunuzda?
Spinal ile doğum olursa eşleri alıyorlar mı doğuma?