Fbasturk 34+2yiz sezeryan olucaz nasipse, 3 haftayı doldurabilirsek hayırlısıyla, sezeryan öncesi ve sonrası önerileri olanlar yorum yaparsa sevinirim, Rabbim herkese hayırlı kolay dogumlar hayirli sağlıklı bebisler nasip etsin amin