Bessteeeee merhaba ben🌞 ama kendi kendine kapanmadı ameliyat olmuşum ben 7aylık 1750 kilo doğmuşum ağustos depreminde hastanedeymiş ameliyat için doktor cok aey saymış en son götürüp gömiyim dedi babam. Suan etine dolgun koskoca Bi kadınım bünyem sağlam ilaç içmedim kendimi bildim bileli zorunlu olmadıkça cok hasta olmam hamılelik dengemi bozdu sadece ama olsun yemeği ilaç sanıp yememişim ateşim 4 5 yasına kadar cıkarmıs sirkeden nefret ederim oyuzden. Şimdi kendi bebegimi büyütüyorum karımda ❤️ Allah sifasını versin insallah kendi kendine kapansın insallah