Lehrerinn benimki her zaman 3 5 gun rapor yazim 2 3 gun ise git diyor bende o şekilde istemedim tüm istirahatleri bana son haftamda verin dedim şuan gitmeme durumum yok kasada eleman yok boş ta bırakamıyorum o yüzden son dönem bir eleman bırakıp cikicam