SenAlp24 Canım iki doğumu da yaşadım ben ilki normal ikinci sezaryen oldu inan bana sezaryen daha zor hala tam anlamıyla iyileşemedim normal doğumda çatala çıkana kadar çekiyorsun sonrası bir iki güçlü ıkınma bebeğin göğsüne geldiği an ağrı acı bitiyor ve hemen ayaklanıyorsun ama sezaryen daha zor hala daha eşimden destek almadan yatamıyorum afedersin tuvalete çıkmak hala zor kabız olmamak için uğraşıyorum heleki duş almak 2 haftadır tek başıma banyoya giriyorum bir gün dik yürüyorsam ertesi gün yamuluyorum bu benim tecrübem herkes böyle olacak değil ama iyisini de kötüsünü de kıyaslamakta fayda var bence normal doğumum çiçekti çiçek iki doğum arasında dağlar fark var normal doğum sezaryen yanında devede kulakmış 3. Çocuk şakası yapardık doğumdan önce şuan bana 3. Çocuğu soranlara terk et burayı diyorum