Bugün çatı muayenesi oldum ebe bi sıkıntı yok dedı doktora normal doğurabilir 1 cm de açıklığı var dedi ama ben istemedim doktor da salı günü tekrar gel eğer açıklığın yoksa sezeryan alırız dedi aynı gün için şimdi ne gün olcak ne olcak bi kafam karıştı kendimi hazırlayıp mı gitaem anlamadım