Sadiye123 aslında 12. Hafta kan değerine göre bakıyorlar 2,5 üstü dahiliyeye yönlendiriliyor çünkü hamilelikte daha çok ihtiyaç duyuluyor doktorunuza sorar mısınız nasıl ihmal etmiş sizi? Bir şey olmaz Allah’ın izniyle bu saatten sonra hapınızı düzgün bir şekilde kullanın ayda 1 kontrolünüze gidin bu durumu da doktorunuza danışın internette Bilgi kirliliği çok evet kontrol edilmez önlem alınmazsa gerilik yapabiliyor ama bu saatten sonra dikkat edin