Bende 40+5 de doğurdum 🎈 kızım 18 günlük oldu bile. Erken gelsin istiyordum sürekli bekliyordum ama iyisi geç doğmuş. Gelişimi tamamlandı şükürler olsun. Sarılık vs hiçbir problem yaşamadım. Ne zaman gelmek isterse o zaman gelsin diye dua edin. Olabildiğince gelişmiş ve güçlü doğuyorlar ❣️