Nur9135 Melis_kykk zararlı ama bende içiyorum sık içmemek için asitli canım istediğinde sodayla bastırıyorum o isteğimi
Babyar Çok sevmem ama birazdan içeceğim. İlk hamileliğimde de içmiştim. Abartmamak şartıyla her şeyi yiyip içmiştim
miavega Melis_kykk hamilelik sürecinde karşı koyamadığım tek şey kola oldu sanırım. Ara sıra kaçırıyorum ama 1 bardak falan değil. Böyle 3 yudum boğazımı yakacak şekilde içip bırakıyorum 🥲
Tutaste_ Melis_kykk canım cekınce beş yudumu geçmiyorum. Çünkü bebişe zararlı kesmese bile bırakıyorum içmeyi
dorugun_annesi1 Melis_kykk ben hamile olduğumdan beri içmiyorum. Eşim dışarda içerkende onunkinden bir yudum alıyorum bazen canım isteyince😂
neanladinyurdagull Melis_kykk ilk çocuğumda değil ama ikincisinde neredeyse hergün içiyordum emzirmeye başlayınca kolayi asiti bıraktım rüyamda görüyordum resmen okadar çok seviyorum kolayı
Melisaaltnblk Melis_kykk ilk 3 ay içmedim ama cok canım çektiği için günde 1 bardak içiyorum suan 31 haftalık oldum