Asila_arzu Normal doğum olucak anneler benim ilk doğumum olucak ve insallah normal olucak ara sıra kasıklarım ağrıyor yoksa çok iyiyiz çok şükür zaman bana göre hızlı geçmeye başladı sizde durumlar nasıl geçiyor 🌼
Adlaksy Asila_arzu benimde ilk doğumum bende normal doğum istiyorum şuan 37 haftalık olduk adet sancısı oluyor günde iki üç defa ama doğumdan çok korkuyorum 🥺
4949zilanerturk Asila_arzu bende 37+0 oldum 11 temuz gözüküyor dogum sancılarım kasılmalarim var az bi kan geldi nişan mi değil mi anlamadım 🤭😅
Asila_arzu Alparslanmom__ 34+3 ayy doğru sizin oraları yanıyor Allah yardımcınız olsun insallah siz kaçını haftadasiniz
minnosmakarna 34+4üm bende sıcaklar çok zoruluyor ayaklarim şişmeye başladı biraz bide bebiş bazen biryerde toplanıyor gibi oluyor sertlesiyor bunlar kasilma oluyor sanırım sizdede varmı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰
Asila_arzu Adlaksy bende korkuyorum ama eşim yanımda olunca kendimi çok iyi hissediyorum insallah doğumunuz güzel sizin baya az kalmış benim birazcık daha var 34+3üm ben
Adlaksy Asila_arzu evet az kaldı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah, bende doğumda eşimin yanımda olmasını istiyorum ama kendisi beni ağlarken görmeye bile dayanmıyor doğumda nasıl olur bilmiyorum
Asila_arzu Alparslanmom__ ya bende şey oluyor böyle tuvalete gitmem gerekiyormuşum gibi oluyorum ama hafif agriyla insallah anlatabilmisimdir tuvalete gittiğimde bazen tuvaletimi yapıyorum bazen yok bunu bu hissi çoğunlukla yaptığımda ve aya kalktığımda oluyor
Alparslanmom__ Asila_arzu anladm benimde öyle alt bölgemde baskı hissediyorum sanki ya kaburgalarima baski yapıyor bebis
dhbetul Hafta artık sancılar başladı sanırım karnım sertleşiyor sürekli. Hurma yemeye başladım artık doğsun istiyorum ya sıkıldım 😂😂
_almirasmom dhbetul bacım valla 17. Haftadan berı hurma yıyorjm kılo alması ıcın 33 haftalıgım bebek dogmadı sanırım hurma işi hurafe 🤣
elifdiyorkii Asila_arzu bir iki gündür karnım da garip sancılar oluyor ilk gebeliğim olduğu için anlamıyorum da😅 37 olucaz zaten çok yoruldum 10 gün daha dursa da gelse istiyorum artık 😂