Kızlar doktorum yüksek ihtimalle kız dedi bi kaç hafta sonra net söylerim dedi biz ailecek çok kararsızız o yüzden her ihtimale karşı isim araştırıyorum oğlumun ismine doğduktan 1 hafta sonra karar verdik hatta sonra tekrar isim değişti bunda aynısı olsun istemiyorum önerilere açığım oğlumun ismi kuzey ege ona uyumlu hoş kız ismi önerirmisiniz