Zehrayasin Balboncugum en gec ben doğurucam desenize 😅😅😅inş hayırlısıyla kucağınza alırsınız sağ Salim canm
Balboncugum Zehrayasin insallah canm hepimiz mersk etme hizli geciyor zamn bu uygulamayi yukledigim de 3+3 hamileydim daha dun gibi ama 29. Hafta da bitiyor