Birkaç kez bu konuya yorum yazmıştım yine yazayım yapılan araştırmalarda hamilelikte saç boyatan ve boyatmayan anneler arasında doğum kusurlarına rastlanmamıştır ben doktoruma sorduğumda boyayabilirsin emin ol elinde tuttuğun cep tel radyasyon açısından bebeğe daha zararlı demişti ben 14 haftamda bitkisel boya ile boyattım 14 haftaya kadarda beklememin tek sebebi kendi içimi rahatlatmaktı çünkü yine de organ gelişimi ilk 3 ay önemli olduğu için diye düşündüm ama. Dediğim gibi bilimsel bir tarafı Yok tamamen kendimi rahatlatmak adına bekledim