artikboyle Tabiki abartılmıyor gerçekten dikkat edilmesi gereken bir dönem düşük riskinin en yoğun olduğu dönem olduğu için de uzanma falan yasak oluyor bebeğin tutunmayı ayı 🫠 Benim ilk üç ayım riskli geçmişti ilaç falan kullanıyordum kendimi çok yormadan az çok iş yapıyordum onun dışında süreci genelde uzanarak dinlenerek geçirdim çok şükür ikinci gebelikte öyle bir sorun olmadı ama yine de dikkat ettim ağır falan kaldırmadım uzanmadım kendimi yormadım zaten doktorlar da söylüyor ilk üç ay riskli olabiliyor çok yormayın kendinizi diye