Nst de düzenli sancılarım var henüz 36+2 haftalığım rahim agzıda yumuşamış doktor progestan fayda etmez yüksek sancılara dedi doğumun zamanı belli değil her an tetikteyim bu sancılar beni çok yordu lütfen dua edin sezeryan istemiyorum istesem bile 38. Haftada olmak gerekiyor 38 i görebilir miyiz onu da bilmiyorum bu psikoloji ve ağrı beni çok yıprattı